Kiedy otrzymam zamówienie?

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.

Czas doręczenia przesyłki pod Państwa drzwi za pośrednictwem firmy Kurierskiej zwykle wynosi 1 dzień roboczy (od momentu wpłynięcia płatności za zamówienie). Hurtownia nie bierze odpowiedzialności za spóźnienia wynikające z pracy kurierów. Zamówienia pobraniowe i opłacone złożone do godziny 12.00 dnia roboczego wysyłane są tego samego dnia.

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas : bok@hurtownia-perfumy.pl

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nas produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Zapraszamy także na strony naszych partnerów gdzie można śledzić swoje przesyłki:

DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszej hurtowni. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Kontakt z hurtownią

bok@hurtownia-perfumy.pl - dla klientów w Polsce
redomcosmetics@gmail.com - dla klientów w Polsce
wholesaler.redom@gmail.com - safe address for Europe

Obsługa internetowa pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 15.00,

Obsługa sprzedaży bezpośredniej pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 - 15.00

Kontakt telefoniczny z obsługą internetową:

- telefon stacjonarny: +48 22 632 57 87 (7.00-15.00)
- telefon komórkowy: +48 516 030 222 Agnieszka Lipska

© SolEx B2B